Blogger Templates

Followers

Thursday, May 5, 2011

Ujian

Hari nie aku rase nk tulis blog dengan menghantar Lawak tiap hari,,,

bukan ape aku nk ceriakan hati yang berduka,,,,

Tajuk Lawaknye adalah Ujian


Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu
sebuah klinik, Lias terpandang Amin sedang menangis
teresak-esak. Dia segera mendekati Amin.

Lias : Kenapa menangis?

Amin : Saya datang untuk ujian darah.

Lias : Awak takut ke?

Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan,
mereka telah terpotong jari saya.

(Mendengarkan penjelasan Amin, Lias menangis.)

Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?

Lias : Saya datang untuk ujian air kencing.


P/s:Cerita nie x de kaitan ng idop dan mati,,,

sok tggu lawak yang lain,,hehehe



Khas untuk(Kak Shee)hehehe

No comments:

Post a Comment